Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål nedenfor, er du velkommen til at kontakte os via vores kontaktside.

Ofte stillede spørgsmål

Læs svarene på vores ofte stillede spørgsmål. Hvis dit spørgsmål ikke er anført her, så tøv ikke med at kontakte os.

Hvordan måler jeg selv mine vinduer eller døre?

Vi har sammensat nogle meget enkle måleanvisninger specielt til vores kunder. Dette giver dig mulighed for at måle dine vinduer eller døre på blot et par minutter. På hver produktside finder du et fold-out indhold med målevejledningen til det relevante produkt.

Jeg ønsker at annullere min ordre

Tilpassede produkter går i produktion 5 timer efter, at ordren er afgivet. Når ordren er sat i produktion, kan ordren ikke annulleres. I nogle tilfælde kan der stadig foretages ændringer på produktet. Kontakt os venligst inden for 24 timer.

Jeg ønsker at returnere min ordre

Du kan returnere et produkt indenfor 14 dage efter modtagelsen. Derefter har du yderligere 14 dage til at sende det tilbage.

Pengene tilbage:
Når vi har modtaget din returnering, sørger vi for, at du får dine penge tilbage indenfor 5 hverdage. Dette sker via den samme betalingsmetode, som du brugte til at betale.

Betingelser:
Sørg for, at produktet er ubrugt og i den originale emballage, når du returnerer det.
Returneringsomkostningerne er på din regning, medmindre vi har lavet en fejl.

Specialfremstillede produkter:
Har du bestilt et specialfremstillet produkt? Dette kan normalt ikke returneres eller byttes, da det er lavet specielt til dig.
Men... vi forstår, at der nogle gange kan opstå fejl ved opmåling. Derfor tilbyder vi en bytteservice: Vi laver et nyt produkt baseret på dine korrigerede mål. Dette gør vi med 65% rabat på prisen af det nye produkt. På den måde prøver vi at hjælpe dig lidt! Du kan læse mere om bytteservicen her.

Hvordan anmelder du en returnering?
Send os en besked via info@flyscreenmaxx.dk og opgiv dit ordrenummer. Vi hjælper dig videre så hurtigt som muligt.

Hvad er garantiperioden på dine produkter?

Kvalitet er vores topprioritet. Derfor tilbyder vi 3 års standardgaranti på alle vores insektnet og vinduesdekorationer. Denne garanti dækker betjeningen af ​​produktet, herunder komponenterne og profilerne.

Det er vigtigt at bemærke, at denne garanti dækker fabrikationsfejl og defekter, der påvirker produktets funktionalitet. Slitage som følge af brug, hvor produktet stadig kan betjenes korrekt, er ikke dækket af garantien. Dette betragtes som almindeligt slid.

Vi bestræber os på, at du uden bekymringer kan nyde dine insektnet og vinduesudsmykning. Hvis der er noget galt, står vi klar til at hjælpe dig. På denne måde garanterer vi kvalitet og service, som du kan stole på.

Hvordan anmelder jeg en adresseændring?

Du kan melde ændringer til adresse eller leveringsdato ved at kontakte os via kontaktformularen.